четвъртък, 3 юли 2008 г.

Снимки от семинара в Кърджали

За този семинар бях взела един DSLR апарат назаем и честно казано ми беше адски трудно да снимам с него. За сметка на това много ме бъзикаха всички колеги, че съм помъкнала толкова огромно чудо на екскурзия. Между другото с този апарат стават невероятни панорами и пейзажи, а аз отдавна си мечтая да снимам такива неща :). За другото обаче е труден - отнема много време да се нагласи добре всичко, а автоматичния режим не струва. Пък и защо ти е да снимаш на автоматичен режим с това? Хмм, да макро снимките също стават много добри, стига да не забравя, че трябва да снимам от 50 см до 1,50 м (за телеобектива) разстояние, за да се получи добро макро. Все пак ето няколко резултата от снимките с него:

А следващите три снимки съм ги правила с добрата ми стара сапунерка ixus 55 с който от три години си снимам и му се ядосвам само от време на време :)
Честно казано, чак сега като си гледам снимките осъзнах, че форматите на снимане са различни. С EOS-а снимките са доста по-издължени. Голям съм фотограф няма що ;) Надявам се все пак снимките да ви харесат!

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!