сряда, 27 август 2008 г.

Няколко думи

В неделя вечерта се върнахме от почивка и сега имам толкова много за разказване, че изобщо не ми се разказва. Освен това си забравих новия фотоапарат ( за който ще разказвам повече по-нататък) в Поля в Стара Загора, така че и снимки почти нямам за показване. Може би ще се отдам на налегналия ме мързел и ще разказвам по-нататък наистина. Освен това клавиатурата на Мая е адски досадна, а аз продължавам да нямам нет на моя компютър.

Все пак, за да не каже някой че само така пиша да се извинявам или да има какво да си мърморя, нека да ви покажа какво открих днес: http://en.eurobilltracker.eu/ - това е някакъв сайт за игра, който следи различни евро банкноти по серийните им номера и проследява пътя им из цяла Европа (и не само) - доста любопитно бих казала, макар че още не съм видяла как действа. Намерих го от профила на един посткросър - днес съм написала 9 картички и ме чака още една - дано утре да се занеса да ги пратя, защото инак няма никакъв начин да получа нови :) Освен това осъзнавам, че ми е адски интересно да пиша и да обяснявам надълго и нашироко на чужденците за България. Мисля, че ставам за екскурзовод (обаче пишещ ако може!).

Чао и доскоро!

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!