понеделник, 22 септември 2008 г.

22-ри септември


Някак приятно се чувства човек като види, че не само с чуждите празници трябва да се съобразяваме в интернет пространството. Все пак бях стигнала до един момент, в който знаех всичките западни празници и все още ми е много по-лесно да се сетя кога е Хелоуийн, отколкото някоя от Задушниците. Може би наистина е време да обърнем внимание и на нашите си празници и нашите си, български събития? Честно да си призная, никога не съм ги смятала за празници нито 6-ти, нито 22-ри септември. Преди си бяха просто дати от учебника по история. А 1-ви май и 9-ти септември бяха свързани с много шум из Сливен и много недоволстване и стари спомени за манифестации от страна на баба ми и дядо ми.
Все пак - честит празник на всички българи и дано да не се случи така, че вече да няма какво да празнуваме.

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!