събота, 13 септември 2008 г.

Народната библиотека

Днес най-накрая отидох там. Бяха ме отказали да ходя там още в подготве, когато имах адски много свободно време и желание да чета какво ли не, а ми казаха че съм била прекалено малка, за да си извадя карта. Точно затова и не бях стъпвала там оттогава. Добре, че Деси вчера ми каза, че ще ходи, така че отидох с нея, за да ми разясни каталога и всякаквите други сложни поцедури, които си има всяка голяма библиотека. Прекарахме целия ден там в търсене по каталозите и преснимане на какви ли не статии и накрая имах чувството че всичкия прах от книфите е полепнал по мен, но съм доволна, защото намерих много статии, от които имах нужда и ще са ми много полезни за дипломната. А и сега никой не ми казва, че съм малка и не мога да влизам ;)

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!