вторник, 16 септември 2008 г.

Почина археологът Георги Китов

Вече от почти две седмици съм започнала да си правя дипломната и чета основно неща на Китов, защото той е "корифеят" що се отнася до могили. Въпреки че винаги ми се е виждал малко простоват (надявам се никой да не се обиди), вече бях решила, че ще опитам да отида при него на разкопки ако ми се отдаде възможност и какво стана? Човекът починал. Може би започнах да приемам твърде лично и наистина да обръщам внимание на всичките смърти, за които чувам и затова да ми се виждат толкова много, обаче все ми се вижда в днешно време да е по-нормално хората да умират на по 75-8о, че и нагоре. Нали уж живеем здравословно и стандартът ни на живот няма нищо общо със средновековния? Ако се огледам имам чувството, че някак все по-намалява продължителността на живота ни. А може просто преди да не съм обръщала внимание на такива новини. И добре че съм го правила, защото е иначе ги приемаш лично. Колко ли болка е причинила новината на близките?

Днес прекарах деня в библиотеката на НБУ и намерих една много наскоро издадена книга на Китов с разкази за работата му - Могли, храмове, гробници-записки на един "могилар". Беше нещо като книга със спомени. Дали е имал чувството, че скоро ще си отиде и затова я е написал?

news.bg
bpost.bg
dnes.bg
mediapool.bg
dariknews.bg
и т.н.

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!