неделя, 14 септември 2008 г.

Какво слушам в момента

Обикновено когато прекарвам много време на компютъра и не съм в офиса, а си стоя вкъщи, винаги въртя една-единствена група (рядко сменям с нещо друго). Обикновено е Nightwish, защото имам адски много техни записи – не само студийни, но и много концертни, така че мога да ги слушам два дена преди да ми свърши списъка. Някой път слушам Guardian или Scorpions и съвсем ако ми писне слушам нещо друго. Тоя път обаче установих че и Running Wild много добре ми пасват за писане. Може би защото музиката им не е много разнообразна като ниво на звука, което е много добре за съсредоточаването ми ;) а и вокала ми действа много добре (който ме познава знае, че някой гласове просто ме подлудяват и не мога да ги слушам – като Lenny Kravitz btw). Та така, препоръчвам ви Running Wild. Не бях ги слушала толкова много още от гимназията, когато Миленчето ми връчи една касетка на брат й с A pill of skulls. Само че тогава ми се виждаха много тежки!!!

А точно в момента слушам Nightfall in Middle Earth на Blind Guardian. Допреди малко гледах Властелина на пръстените - даваха го по телевизията и за пореден път се убедих, че са направили голяма грешка да не вземат Guardian да им направят музиката, защото те я правят с много повече чувство отколкото композитора (дори не знам кой е); а също и че повечето хора изобщо не го оценяват този жанр... то и как да го оценят като филмите не са и една трета от обаянието на книгата. Все пак - наистина много харесвам този филм. И другата седмица ще го гледам.

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!