сряда, 24 септември 2008 г.

Първи впечатления от Google Chrome


Колкото и странно да звучи, особено за бета версия, и особено за мен, а аз обикновено не обичам да сменям нещо, с което съм свикнала що се отнася до софтуер, на първо четене Google Crhome ми направи много добро впечатление. Наистина ми зарежда страниците много по-бързо от IE, а дори и от Mozilla, която така и не свикнах да използвам. Интерфейсът на браузъра е ужасно скучен и ръбат, но по принцип всички неща на google са така струва ми се. Много лесно може да се направят всякакви настройки - за запазване или не на пароли, за любими сайтове, бързо открива какво точно се опитваш да напишеш (за разлика от експлоръра, при който дори веднъж да напиша нещо грешно в полето, после само това ще ми излиза по подразбиране). След малко ще пробвам да си преместя favorites от експлорера, а също и как е свалянето на файлове и гледането на филмчета, но засега мога да кажа, че съм доволна. И вече си имам сайтове по подразбиране (след около две минути ползване. Надявам се само да не се претрупа по-нататък!). Интересното е, че ми дава по подразбиране найстина сайтове, които отварям, но не ми е ясно от къде взима информация за тях. А, да, още едно предимство (за мен много важно ;) - зареди страницата на фирмата за секунди (http://vesta-design.net/).

За който би искал да опита и да си каже собственото мнение:  http://www.google.com/chrome 

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!