сряда, 22 октомври 2008 г.

Първи ден на лекции


Както писах малко по-надолу, записах се в магистърската програма на нашия департамент. Днес ми бяха първите лекции. Приятно е пак да слушаш нови неща и да си занимаваш мозъка с нещо интересно, макар че точно днешните изобщо не бяха в моя период и сфера на интереси. Колежките изглеждат готини, но тепърва ще се опознаваме - от моя курс съм се записала само аз. Дано да ми е интересно и занапред и да не става по-трудно стигането до там ;) Иначе вече си имаме домашно за следващата седмица при Генова, а аз пак се насосах със сложничка тема за Храмово пространство - архитектурни елементи в стенописите на храмовете от ... не знам още кой период, зависи какво намеря. Ще е интересно, но пак ще се побъркам да търся информация. Иначе е донякъде свързано с стенописите от тракийските гробници, в които също изследвам архитектурните елементи, така че може да се окаже и полезно. Все пак, ако вземе да става много трудно, винаги мога да си сменя темата ;)

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!