петък, 24 октомври 2008 г.

Една стара новина


Днес ме изненадаха в офиса с една стара новина - още от началото на седмицата :)  аз нали съм си заплес, пък и не винаги съм в офиса, вечно научавам новините последна: статия за Кота нула. Сашо беше казал, че така са се кръстили, но кой да помни! Пък и каква дълга дълга статия са им написали! Беше ми много интересно да я чета - и без това не познавам новите членове и не съм ги чувала мнооого отдавна. Момичето я е написало много приятно, нищо че има някои странни думички ;). Но пък има и попадения - като "човекът оркестър" което е най-точното описание за Сашо ;) И това за желираните мечета се чудя кой го е измислил! Ами нека, нека! Действайте и чакаме и ваши песнички! Иначе аз ще съм доволна и на малко китари в неделя :)

(а аз се захващам с темата за Свещари!)

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!