събота, 25 октомври 2008 г.

"Наследство"


Вчера съвсем случайно видях продължението на "Споделящият нож" на Бюджолд и веднага си я купих, разбира се. Дори не знаех че ще излезе толкова скоро - почти бях загубила надежда да чета продължението скоро ;) Мисля, когато намеря малко време да потормозя Миленчето да се видим да ги й (искам и с ударение!!!) нося и двете - сто процента ще се изкефи (нали тя ме запали по Бюджолд), освен разбира се ако вече не ги е прочела, в което почти съм убедена предвид нея и майка й и какви фенове са на Лоис Макмастър Бюджолд. Аз лично мисля да си лягам сега и да си почета малко. И без това нещо не ми върви доизкусуряването на текста на дипломната ми работа. 

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!