вторник, 28 октомври 2008 г.

Песничка

Ако някой е прекарал малко повечко време с мен, бързо разбира, че имам периоди, в които мога да въртя една песен нон-стоп и то без изобщо да ми писва. Бая такива песни съм имала, но в момента честта се пада на Last of the Wilds на Nightwish. Понеже се опитах да свикна с гласа на Anette Olzon (само че не мога), тази взе че ми стана много любима. Не че не съм я слушала и преди, но ето че вече няколко дена я въртя непрекъснато. Аха, щях да казвам и извода, до който стигнах, а именно - Nightwish ще е най-добре въобще да зарежат каквито и да е нови вокалистки и да карат в мъжкия състав, в който са си в момента (и Anette могат да я изпратят някъде другаде - само погледнете кои точно са хубавите песни в новия албум - The Islander, Last of the Wilds и Bye Bye Beautiful, а пък ако сравните Amaranth в изпълнение на Анет и инструменталната версия, тогава вече става много ясно - жената може да пее наистина, обаче не в тази група, а Tuomas пише такива неща, че дори и само в инструментал са страшни, вярно че не можеш да пуснеш като сингъл инструментал, но в крайна сметка и с мъжки вокали не звучат никак зле, знам че на концерти някой трябва да пее старите песни, но Анет и без това не може да се справи с тях). Ами ето ви и самата песничка: (няма клип затова си избрах едно клипче в стил final fatasy :) и спирам да досаждам с разсъждения относно Nightwish ;)


Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!