сряда, 29 октомври 2008 г.

Днес отивах на лекция в криптата на Александър Невски и се оказа, че паркингът отпред е запълен от всеизвестните кремиковски Blue Birds, така че след много обикаляне и обяснения с една жена от паркинга пред Радисън, която отказа да ми продаде талон за паркиране, понеже съм била спряла на необозначено място (както и маса други коли, търсещи място като мен) и следователно не съм в синя зона, поради което и не можела да гарантира че няма да ми вдигнат колата... отначало не се ядосах, само че след като не можа да ми каже къде аджеба да я закарам, след като още двестатина други коли очевидно също са имали този проблем и вече са заели всяко местенце из центъра, на което не пише служебен абонамент или не е боядисано в синьо, след третия път като почнах вече да си говоря сама жената ми предложи някакви места близо до университета, но за да стигнеш до там трябва да влезеш от Орлов мост... а аз вече бях закъсняла с 20 мин. за лекцията, защото ни задържаха от предната... е ами оставих колежките да ходят на лекции и си тръгнах. Сега вече ми е ясно, че има протест на работниците от Кремиковци (за повече информацие вижте тук и тук). Само че, питам аз, защо като се организират такива мероприятия, общината не взема мерки за безпроблемното (или поне сравнително безпроблемно) ежедневие на хората, които не са свързани с тях. Паркинга пред Александър Невски никак не е голям, но дори и когато не е затворен, в околните улици е невъзможно да се намери място, както и пред Радисън. На никой ли не му дойде на ум, че щом го запълват с автобуси, колите, които обикновено паркират там трябава да им бъде намерено някакво място? Аз можех и пеша да отида до Невски, ако знаех, но не и както обикновено бързам да стигна дотам от лекция от НБУ и не ми стига половината час, който имам...

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!