събота, 11 октомври 2008 г.

Online photoshop


Понеже една вечер спях мноого (то си беше среднощ по-скоро) и дадох yes на нещо, което не си направих да прочета. Разбира се, сетих се, че съм пуснала update в един момент. Мислех си че е windows-ки и само ще ми забави компа за малко. Е да, обаче не! Оказа се adope-ски. Съответно Photoshop и Adobe Profesional сега трябва да бъдат преисталирани и ми се наложи да си тегля Adobe Reader 9 за да си чета статиите, които използвам за дипломната. Добре, че все пак има безплатни приложения, нищо, че всеки път като попадна на pdf из нета Adobe 8 трябва да ми изписва грешка и да вдига невероятен шум! :) В този ред на мисли, зачетох се снощи в блога на RIZN (фирмата, която направи нашия сайт) и открих че има онлайн версия на photoshop! Ето това ме изуми. И дойде съвсем навреме ;) Засега изглежда готино, но трябва да го изпробвам като хората все пак. Ще пиша нататък! Сега  ще мога да направя нещо със снимките от изложението. За който не знае - посетете ни до утре вечер в Експо Центъра на изложението за недвижими имоти (и банки!) на BalPex. ПО-нататък ще кача и снимчици на щанда, за който основна вина има Мая :) Аз само се въртях с фотоапарата и статива и записвах за поколенията!

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!