сряда, 12 ноември 2008 г.

Установих какъв ми е проблема

Както обикновено, основните ми новини са от началната страница на icq, така че днес се натъкнах на следната новина - Как да се справим с вечното мръзнене, нещо което ме заинтересува, защото напоследък честичко си ми е студено, въпреки че температурите през деня рядко падат по 15 градуса, а сутрин рядко ми се случва да излизам рано. Та чета си аз и - ето какъв се оказа моя проблем: 


Първо трябва да се убедите, че това постоянно мръзнене не е предизвикано от някакви здравословни проблеми. Често им е студено на хора, които страдат от:

- понижена функция на щитовидната жлеза (ако сте ревливи, бавни, бързо се уморявате и забравяте - изследвайте хормоните си).

Ами май да ходя на изследвания, а? И какво точно ще рече понижена функция на щитовидната жлеза?

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!