сряда, 19 ноември 2008 г.

Японски

Името ми на японски е  Katotoka Tekirinkichishimoruka. Ужас! Не мога да го прочета дори! Иначе на кратко  - Katoki! Това го намерих в следния сайт: japanize-your-name. Всъщност вчера си разглеждах японския йероглифен речник (аз и такова чудо имам) и пак се зарибих да науча поня няколко йероглифа. Красиви са! И много ми харесва възможността да пишеш все едно рисуваш. Освен това представляват цяла нова вселена от значения, взаимовръзки, история и каренно различен начин на мислене. Как да не е интересно! Може и да е под влияние на "Последната наложница". Книгите винаги са ми влияели адски много :) Ето и последната японска картичка, която получих: тук. В момента се опитвам да открия някой от йероглифите в речника, но това си е нелека задача за човек, който не знае нищо за тях. Обаче аз и от програмиране нищо не знам, но това не ми пречи да си преправям блога, така че не се отчайвам все още - в крайна сметка в седми клас превеждахме полски списания за музика, защото други не бяхме и виждали - с речник в библиотеката ;)

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!