сряда, 5 ноември 2008 г.

Пак Google


Точно сядам на компа след малко почистване на задръстеното ми от книги и листи с чернови бюро, радвам се на новото среднощно питие, което си измислих току що - Нескуик с малко Бейлис (страшно вкусно - мисля да го нарека Неслис или Бейкуик) и си проверявам google reader-a, понеже ме мързи да върша нещо съществено, и попадам на поредния пост, свързан с гугъл, този път в www.devstorming.com. Става дума за логото на новия браузър (който междувпрочем си ползвам нон-стоп почти откакто се появи и съм си много доволна). Много ми хареса картинката - на мен лично досега логото ми мязаше на някакво копче, но оттук нататък наистина ще го виждам като смачкано прозорче ;) 

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!