вторник, 27 януари 2009 г.

Катедра Реставрация в НХА

Днес имахме много полезна и интересна лекция при рествраторите. Аз от пет години обяснявам, че няма как който и да е да стане изкуствовед без да си има поне елементарно понятие от материали и техники, но нищо не може да се направи в нашия департамент. Все пак, от време на време преподавателите ни успяват да уредят много полезни ходения на гости :) Трябва да ви кажа, че едно е да пишеш тема как се реставрира живопис (в трети курс по реставрация това правихме - аз директно си преписах от един учебник по реставрация), друго е някой да ти покаже икони в процес на реставрация и да ти разкаже какви проблеми има в този или в другия случай :) Разбира се, накрая си направихме по една снимка за доказателство, че все пак са присъствали двама студенти (ама как намериха мястото само те си знаят ;)

  
На заден план е една студентка, която притеснихме сериозно докато си действаше по един стенопис он археологическия музей. Точно пред него сме се снимали. 
Жоро каза, че бил снимал и Дейсис, обаче това, което е снимал май по-скоро е действие от малко по-различен порядък: 
Честно казано, надявам се малко по-честичко да се случват подобни прояви. Вярно може би не съм запомнила и половината от нещата, които чух, но пак запомних, и което е по-важно схванах наистина доста. Е, с икони сигурно никога няма да се занимавам, но съм сигурно че ще ми послужи някой път някъде по някакъв съвсем различен въпрос.

А сега си лягам и се нядявам утре като си прочета описанието на колана от Ловец, да се окаже, че не е пълна глупост. Btw вече съм събрала 74 изображения на конници, а все някога трябва да свърша и тази тема (всъщност не все някога, а в сряда!). Обаче си лягам, защото ще е добре и да стана по някое време утре сутрин!

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!