сряда, 8 април 2009 г.

Писна ми!

Защо като си пушач това автоматично ти дава право да се предреди на опашката в магазина и да си купиш цигари? Че и да питаш само продавачката дали няма нищо против! Ами че тя е продавачка, не може да си позволи да изгуби клиент! Като ще се предреждаш питай тоя, който предреждаш дали може. Всеки ден ходя до Фантастико минимум по два пъти и кажи-речи всеки ден има някой пушач, който чака отпред на касата и си купува цигари предреждайки всички други. Еми до гуша ми дойде. Аз си се редя даже и да съм си взела само една Активия, какво им дава правя на тия нахални хора да предреждат? Днес имаше един дядо циганин, който веднага ми стана ясно какво мисли да прави та го изгледах предупредително два пъти, защото след един такъв особено нахален образ вече изобщо не си мълча, обаче той се направи че нищо не разбира. А най ме е яд, че като съм редовен клиент, продавачката пак никога няма да каже на такъв да изчака, а все аз или някой като мен дето си мълчи, чака... Добре де, постигнахме нещо с торбичките (две години в тоя същия магазин ми даваха торбичка дори и когато много настървено обяснявах че не ми трябва - все пак офиса е на пет крачки!, докато сега те питат дали искаш), така че е крайно време да постигнем нещо и нахалните хора, които се предреждат. Ако бързат, какво им коства да помолят опашката чакащи? Все пак повечето хора нямат време да чакат по половин час на опашка в магазин за закуската си!

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!