неделя, 26 април 2009 г.

Пролетно почистване?

Крайно време е вкъщи да си сложата същите версии на програмите, както и в офиса. В един момент се оказа, че в офиса съм с много по-нов софтуер отколкото вкъщи (по простата причина, че там е легален и трябваше все пак да не са неща, които пързо ще остареят, а вкъщи просто ме мързи да си преинсталирам програмите). Не че е кой знае какво, обаче когато цял ден съм се занимавала с една версия в офиса, като се прибера продължавам да натискам същите бутони и съвсем да се учудвам като се окаже, че липсват. Пресен пример: Word! Вкъщи още съм на 2003 версия, а в офиса е ... абе не помня коя ама е тази с новия начин на подреждане на менютата с картинки, сетихте ли се? :) Е, от половин час си търся картинките!!! А като се сетя колко ми беше трудно да свикна с тях в началото :D 


Аз отдавна мисля и да разкарам двете версии на AutoCad (2006 и 2008), ама пак не съм ги направила. Обаче не бих сложила 9-ката нищо че в офиса сме с нея. Трябва и Photoshop са сложа, че е съвсем бъгнат... да не говорим че мислех да разкарам всичко излишно и да мина на максимално повече леки и лесни за ползване безплатни програмки... ама кой да го направи!

btw аз и OpenOffice имам качен, обаче не го ползвам. Да се чуди човек за какво го държа. Вие поддържате ли си домашните компютри?

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!