вторник, 6 октомври 2009 г.

Картичка с праисторически мотив


Както обикновено, в последния момент реших да направя картичка за един близък приятел, който беше рожденник миналата седмица. Картичката стана много бързо - не повече от 15-тина минутки, но само защото вече от доста време ми се въртят някакви стари мотиви от ранна тракийска керамика. Е, картонът се оказа прекалено тънък за толкова голяма картичка (лист А4 прегънат на две), но пък сребърния орнамент изглежда добре на тъмно синьото (макар да не личи на снимката, правена както винаги на бюрото ми по тъмно на светлината от настолната ми луминисцентна лампа).
Мотивът, който съм използвала, е от Орсоя (тук можете да разгледате някои предмети от некропола от Орсоя). Орсойската керамика е много специфична и лично на мен ми е страшно интересна. Не случайно и предмети от некропола в момента се копират от керамици и продават из галериите. Всъщност вкъщи дори имам два такива предмета - едно гърне, дело на позната на майка ми керамичка, която се интересува от древната ни култура; и едно конче - подарък от баща ми при едно негово пътуване не помня къде, но явно някъде в района.



Утре смятам да пиша за изложбата със снимки от стара София пред църквата "Света Неделя".

Още картички мое производство:
Мини картички с орнаменти
Сърчица и йероглифи
Цвете от тел


Още едно две-неща, правени от мен:
Висулка за чанта
Калъфче за харддиск

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!