вторник, 12 януари 2010 г.

Честита нова година!

Честита нова година на всички! Надявам се да бъде много весела, слънчева, усмихната и успешна за всички!

Не съм писала страшно отдавна, но последните седмици си бяха страшно натоварени (ако изключим няколкото дни около нова година, когато напук на всичко просто се наспах за цяла година напред :), а и изглежда следващите ще стават още по-натоварени. Междувременно най-накрая успях да си запазя собствен домейн и макар че имам много идеи за какви ли не изгледи, дизайни, лого, функционалности и така нататък, като видях че скоро нищо няма да направя, все пак реших да пускам новия блог в действие, защото вече ме сърбят пръстите да разпилявам собствено мнение сред нищо неподозиращите невинни ползватели на интернет, така че прехвърлих някои по-интересни статийки от тук и вече съм на адрес: http://www.bgshamani.net/, а пък подробренията ще правя в движение. Който иска, може ме последва на новия адрес. Който не иска, сега е момента да се отърве от мен ;) Това местенце тук мисля да си го запазя за разни други цели, които ще бъдат осъществени някъде в далечното бъдеще, така че може да ви изненадам някой ден ;)

Първия Български Бутон за споделяне

1 коментар:

  1. ами то наближава и новата Нова година, и предварително ви пожелавам щастлива нова година, поздрави до всички

    ОтговорИзтриване

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!