вторник, 20 май 2008 г.

В крайна сметка Маразов каза, че е доволен, което и мен ме прави доволна :) Мисля че най-беше доволен от цитирането на Переводчикова, една книга на руски език за скитския животински стил, с която се мъчихме миналия семестър при Шалганова и която се оказа много полезна по темата с изображенията на елени и козли. Изобщо започвам вече да цитирам сложни книги :) Всъщност споменатата книга за мен може да се обобщи само с една безценна таблица на отличителни белези, поместена още в началото, в която е обощено цялото скитско изкуство по отношения на форма на окото и на позата на животното. Е, аз лично само тази таблица знам от книгата и само нея си цитирам. Реших да направя няколко поста с обяснения на животинския код в тракийското изкуство, тъкмо за да си ги припомня и аз, и да ги обобщя накратко.

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!