събота, 31 май 2008 г.

Днес ми е първата събота в София от месеци насам. И вместо да си почина аз още съм в офиса. От два часа насам откакто затворихме магазина сканирам книги, които ще ми трябват за бакалавърската теза, а няма да мога да ги ползвам лятото, когато смятам да я пиша. От 6 часа си вися на компютара, с дясната ръка държа поредната книга да не се размести, а с лявата пиша разни неща за работа или както сега, за блога ми. Имам малко работа за понеделник на фотошоп и си мисля и нея да свърша, но не и преди да приключа със сканирането. Имам още мнооого, а навън вали и гърми и дори не съм си взела колата днес, така че не знам как ще се прибирам... поне да си свърша повечко от работата днес ще съм доволна, защото напоследък ученето съвсем го занемарих... и си докарах някакво изкривяване вече, сигурна съм!

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!