понеделник, 2 юни 2008 г.

Пиер и Жил

Днес освен че пак сканирам и довършвам работата, която не успях да свърша през деня, пиша и есе за една изложба, която посетих в неделя. Беше ми първата разходка из София в неделя от много много време насам. Направо бях забравила че София може да е и приятно място за разходка ;). Жалко че дъжда ми съкрати приятната разходка. Изложбата е толкова известна, че сигурно всички са я чували вече, защото е на едно много известно френско дуо, а именно Пиер и Жил (Pierre et Gilles). За който се интересува, качвам и линк към галерията, която ги представлява: http://denoirmont.com/artiste.php?id=14 . Честно казано са ми много противни с тази тяхна гейска визия. Обаче са артисти и си разбират от изкуството и така изпипват всеки детайл, че ти става драго на сърцето да видиш, че още се прави това и то от артисти, които свързват единствено с поп-културата и кича: (моля нека се има предвид и факта, че рамките също са част от произведенията им, макар че очевидно като цяло са ужасно пренебрегвани в репродукциите и никой не снима произведенията им заедно с тях. Аз лично мислех да го направя най-малкото защото наистина ми хареса колко органично са свързани с картината, която ограждат, но се оказа че в СГХГ има много строги пазачи):

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!