понеделник, 15 септември 2008 г.

Мноого списания

Напоследък установих, че чета адски много списания. Мисля, че покрай тая вълна с lifestyle списания, която се беше появила по едно време съвсем се бях отчаяла от списанията (даже едновремещния Егоист, от който със Съб постоянно си премятахме статиите на ... забравила съм й името, но заради нея Съб беше решила да кандидатства журналистика, и на Мартин Карбовски и след това, когато журналистката започна да пише за Едно и него си го купувахме с надеждата да има нейни статии там, даже този Егоист в един момент съвсем заряза стойностните статии и престанах да го и поглеждам даже. Дори не знам има ли го още. Може би трябва да проверя? Имаше момент, в който си купувах само Наука и техника и от време на време Хаос (тогава още нямаше ПроРок, а Ритъм така и не можах да го харесам). А сега докато бях на морето останових, че съм си взела Наука и техника (която вече си купувам само заради доброто старо време, иначе от година на година става все по-зле), National Geografic, Explorer, Geo, L’Europeo, MD, Brava Casa (е не редовно), Идеален дом, Къщата и всякакви други, които взимам ако ми хареса някое заглавие като Одисей, Travel, Weekend, Diving Bg, Под вода, Digital Photo-Video, Мениджър... май забравих че преди си купувах и Андромеда, S.M.F., Зона F, Вселена, Фентъзи Фактор, Terra fantastica... Много станаха. Някои от тези списания ги няма вече, а имаше и такива, които бяха интересни.

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!