понеделник, 15 септември 2008 г.

Книги

Понеже съм си заплес по рождение, а купуването на книги ми е в кръвта, имам няколко дублиращи се книги. Ако някой се интересува от Тери Гуудкайнд или от Трилогията за Бартимеус, може да ми се обади. Чисто новички са и не са четени изобщо.

Някой ден ще си направя сметка колко пари съм вложила в библиотечката в моята стая. Но това ще стане когато най-накрая си преброя книгите и ги подредя като хората. Тоест когато малката библиотечка (или по-скоро трите малки библиотечки) станат достатъчно големи че да не се налага да редя книгите на два реда и три купчини.

Мисля да пиша кои са ми любимите книги. Засега препоръчвам една новичка и тя е на Лоис Макмастър Бюджолд – Споделящият нож. Май я прочетох за няма и един ден. А не е като да нямах работа. Всъщност това е много приятна любовна историйка, примесена с малко екшън и още един интересен и изстрадал герой в лицето на езерняка. Свърша на средата на нищото общо взето, така че само чакам кога ще излезе продължението, но си заслужава да се прочете и сега (макар аз все да се мъча да изчакам да излязат всички томове преди да започна да чета някоя поредица). В крайна сметка и Джордж Мартин го чакам отдавна, както чаках и последния том на Трилогията за Бартимеус (в момента го чета), както и Мечът на истината, който пък сега се оказа труден за намиране ;). А Колелото на времето спрях да го чета с четвъртия том. Може би ще го прочета някой ден, но само след като приключа с Меча и Дж. Мартин. Ами приятно четене! И ако някой е попаднал на нещо интересно, нека да пише!

А, да! Препоръчвам и още една книга – Морфология на приказката на В. Я. Проп. Особено за хора с моите вкусове към литература – много полезна за разбиране на някои явления в образуването на приказни светове и герои ;)

Хмм, личи ли че не ми се пише дипломна? Някак си винаги мразя да правя точно това, което ми е спешно. Много е ужасно. Ако нямаше нужда да я пиша щях да си се занимавам със Свещарската гробница много повече от момента....

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!