вторник, 25 ноември 2008 г.

Днес и вчера

Днес съм я някво кофти настроение и ми е тъпо така. Не знам откъде се взе защото реално нищо не се е случило за да ми се скофти настроението.


Събота и неделя ми беше дошла една муза за писане на какви ли не неща, обаче за късмет нямахме нет и затова пък си прочетох втората част на "Вълкодав" на Мария Семьоновна. Буквално на един дъх я изчетох и по тази причина врънках Ников два дена да гледаме и филма. Е, покрай него всъщност гледахме "Нощна стража", който пак е руски филм по една  много добра руска книга на Сергей Лукяненко. На Ников не му беше супер интересно, през повечето време не му беше ясно какво става, защото никак нямаше обяснения, но поне се нави и "Дневна стража" да гледаме. На мен ми направи впечатление, обаче, че в книгата действието като че ли беше шеметно бързо, а в филма не ми се видя толкова скоростно. 
Ако ми дойде музата след душа, може и да понапиша част от нещата, за които мислех да ви говоря събота и неделя :)

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!