сряда, 26 ноември 2008 г.

Charry Poppin' Daddies

В четвъртък с много търпение успях да се сдобия с билети за концерта на Charry Poppin' Daddies, по които Сашо едно време така брутално ме зариби, че сигурно поне две години съм слушала един-единствен техен албум всеки ден поне по веднъж, а в началото и много повече. Много се радвам, че ще имам възможност да ги чуя на живо! Даже и Ников ще дойде с мен, което си е подвиг (след Iron Maiden!), но мисля, че и той ще остане доволен :) Само самото купуване на билетите беше гадничко, защото в Office One явно никой от управителите не смята, че е хубаво да си обучава персонала, особено когато става дума за билети на трети компании (загубих си 35 минути, освен това имаше страшно много хора (в седем вечерта), така че момичетата освен че се шашкаха, защото не знаеха какво да правят, и търчаха насам-натам за да смогнат на всички клиенти. Щях да си взимам и абонамент за National Geographic, защото видях че имат пакетите за on-line активиране, но те взеха че ми дадоха някаква бланка  от хиляда неща за попълване и се отказах. 

Пускам и едно клипче на Cherry Poppin' Daddies на живо и с разни хора, които се кефят наоколо :)


Първия Български Бутон за споделяне

1 коментар:

  1. Странна работа. Аз до скоро си мислех, че заклетите фенове на нео-суинга в България сме 2-3ма и най-искрено се учудих като разбрах, че гореспоменатите сладури ще идват в София. И то в Строежа!:) Много ми беше чудно кой ще ги слуша, още повече че представянето им в електронните медии беше леко смешно - два реда за тях и после три абзаца за някакви къде по-хилави и стилово не убедителни групи от рода на кгб и шкода.:)
    Поздравления за вкуса и мерси за клипчето!:)

    ОтговорИзтриване

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!