вторник, 18 ноември 2008 г.

Тази нощ-звездопад!

Добре, че е "Шоколадче", да ми напомни за Леонидите, които съвсем бях забравила, предвид, че отдавна вече списание Андромеда е отживелица в моя живот и няма нищо, което да ми напомня за разните небесни събития. Така да се каже, забила съм поглед надолу и изобщо не ми остава време да вдигна глава и да позяпам в празното пространство ;) Леонидите са ми много любими, първо защото никога не съм ги виждала в действителност, второ, защото са голям и интересен поток, и най-вече, защото оптически са свързани със зодиакалния ми знак, което едно време значеше мноого :) (срв. Леониди с Лео - Лъв). Ако случайно имате изглед към небето без да мръзнете в студените вече нощи (аз от вкъщи даже и късче небе не виждам), погледайте в следващите няколко нощи и после ми пишете да кажете как е, става ли?

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!