вторник, 18 ноември 2008 г.

За първи път отидох на фитнес!

И не си промених особено много мнението, а именно - ужасно скучно е! Трябва да се правят такива едни дълги дълги почивки, че ме хваща съклета направо. То ясно ми е, че има логика в това и даже в момента усещам как утре ще боли това и онова, обаче не е удоволствие. Я една хубава аеробика или тай-бо или нещо от сорта - скачаш, потиш се и нямаш дъх накрая, обаче като свършиш и такава енергия те напира, че няма накъде, а докато си играеш и си в такт с музиката, просто си е кеф! Но то и затова в Спартак трябва да си запазваш място предварително иначе не можеш да се доредиш, а тук бяхме само трите с Мая и Деси (което си има някои много хубави предимства). Е, те малко ме взеха на подбив по едно време. Аз си знам, че съм някакво ненормално изключение никога да не съм ходила на фитнес и да не ги знам уредите кой как и кога и по какъв начин се използва, ама те взеха да ми обясняват и упражнения, които си ги има в аеробиката и тях поне си ги знам, все едно за първи път ги виждам. Така де, не съм чак толкова зле! Обаче наистина е толкова по-лесно да се отиде на фитнес - не бързаш като идиот да стигнеш на време, не се блъскаш с всички в съблекалнята, няма кой да те гледа колко си зле... просто идилия! Само да не беше толкова скучно. Истината е, че все пак като ходиш с някой е доста по-приятно. Аз откакто завършшихме училище и вече не можехме да ходим със Стаси (която беше страшна като стане дума да ми даде малко зор, а и да ме запали по нещо), изкарах няколко години почти все сама насам натам и е доста гадничко. Вярно се запознаваш с някое и друго момиче понякога, но мен не ме бива много в тия неща, а и сменях местата. Сега е по-готино - Силвия ме заведе на тай-бо (където се оказа, че момичето, което го води е същата, при която ходех и едно време, сиреч преди четири години горе-долу и между другото не бях много зле - изобщо не ми направи забележка или нещо такова, докато едно момиче се скъса да й обяснява кое как се прави), а днес пък на фитнес с Мая и Деси. Друго е като има с кого да си поговориш. 

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!