четвъртък, 21 май 2009 г.

The Ring Project


The ring

The Ring Project е проект на 3k studio, в лицето на Георги Ников и Станимир Господинови на Елица Танева за конкурса на Roca. Както се оказа, този конкурс е много популярен в България - 68 български екипа са участвали в състезанието. Все още не е ясно кой ще е победителят, но аз искам да ви представя този проект, не само защото познавам много добре авторите ;), но и защото ме изненадаха като ми го паказаха, и защото много ми харесва.

Рингът всъщност представлява затворена система във формата на пръстен с диаметър 2 м и ширина 90 см, в който хитроумно са съвместени душ, вана, сауна и солариум в едно. Душът може да сменя ъгъла и височината на струята си чрез преместване на панела по стените на пръстена, а ако ви се прииска да си вземете вана, душ-кабината бързо се превръща във вана чрез приплъзването на двете стъклени прегради надолу за да се превърнат в странични прегради на ваната. При цялостното затваряне на пръстена приспособлението се превръща в сауна. Удобна седалка в едната страна на пръстена е предвидена за точно този случай. Голям нагревателен панел превръща пръстена във вертикален солариум. Всичко това се управлява бързо и лесно чрез тъч-скрийн в кабината, който едновременно показва и температурата в кабината и на водата. 

Добавяне на изображение

Понеже имат и кратка презентация на проекта под формата на филмче, качвам да го видите и него:


Сайтът им още се прави, но съм го виждала и ще е интересен! А и доколкото знам, ще го пуснат в близката седмица-две ако не излезе по-спешна работа, така че проверявайте от време на време: www.3kstudio.net. При всички случай пак ще ми се случва да пиша за тях, така че ще ви напомня ;) Аз лично им пожелавам много успех!

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!