четвъртък, 22 май 2008 г.

Панаир на книгата - май 2008

Днес бях на Панаира на книгата в Mall Sofia. За първи път се провежда там и аз лично си мислех, че ще бъде много по-добре от мижавата работа в НДК всяка пролет, когато разпиляваха всичките издателства по етажите на НДК и те побиваха тръпки от ужасно празната и тъмна сграда. Освен това си мислех, че като отидат там, където има наистина много повече хора, продажбите ще вървят добре. Само че честно казано и сега са доста разпилени, въпреки че за сравнение и дума не може да става, но ми направи впечатление, че почти нямаше хора по щандовете. Вярно, днес е сряда, а аз бях там някъде към седем и половина, но наистина очаквах повече посещаемост. Иначе аз лично съм си доволна, защото си намерих интересни неща, и предвид че от известно време не следя пазара, дори успях да се изненадам от преводите на Лев Гумильов на едно издателство, което не знаех от преди, а пък табелата им беше сбъркана и сега наистина не знам кое е. Жалко че намерих няколко по-приоритетни книги, но мисля да си взема и тези ако до края на седмицата намеря пари. :) Освен това Бард както винаги са с най-големия и най-личен щанд, освен това напоследък си намирам много неща за удоволствие и при ИнфоДар, но най-приятната изненада за мен беше Брифон, също издателство, което не бях чувала, но пък за сметка на това бързо им направих оборот. А именно можете да видите и какво си купих днес (по-нататък пак ще пиша след като ги прочета вероятно). Снимките не са супер, но ги щракнах преди малко набързо:

 
 

Първия Български Бутон за споделяне

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако темата ви интересува и имате какво да кажете по въпроса, моля, не се колебайте! Ще ви бъда много благодарна за оказаното внимание!